Ми підготували добірку найновіших досліджень у психології та психотерапії, що були опубліковані в журналі Американської Асоціації психології. Серед наукових статей – аналіз впливу соціальних мереж на молодих людей, впливу КПТ як способу лікування розладу вживання психоактивних речовин та дослідження психології роботи в умовах гіг-економіки.
▪▪▪
Негативне порівняння в соціальних мережах і суїцидальні думки серед молоді
Дослідження в «Психології популярних медіа» (том 12, № 1) показує, що в молодих людей, які порівнюють себе з іншими в соціальних мережах і при цьому почуваються погано, частіше виникають думки про самогубство.
Дослідники опитали 456 студентів коледжу щодо частоти використання ними соціальних медіа та використали шкали для оцінки схильності учасників до негативного соціального порівняння в Instagram і Facebook, суїцидальних думок і зірваної приналежності (тобто відчуття відсутності зв’язків або значущих стосунків з іншими).
Результати показали, що учасники, які брали участь у негативних соціальних порівняннях, частіше повідомляли про суїцидальні думки, ніж ті, хто цього не робив. Зокрема, в Instagram ті, хто найбільше негативно порівнював себе з іншими, також продемонстрували найвищий рівень зв’язку між зірваною причетністю та суїцидальними ідеями.
Ці висновки свідчать про необхідність обмеження використання соціальних медіа та покращення обізнаності щодо їх впливу на психічне здоров’я людей.
▪▪▪
Споживання серед жінок контенту в соцмережах, який зображує бодіпозитив та ідеальну зовнішність
Тип контенту в соціальних медіа, який бачать жінки, може вплинути на їхнє співчуття до себе – наскільки вони добрі до себе та приймають свої недоліки – свідчить це дослідження в «Психології популярних медіа».
У двох експериментах 247 жінок переглянули контент, який відповідає ідеалу зовнішнього вигляду (фотографії тіла в конвенційній для суспільства формі, обличчя з макіяжем), нейтральний щодо зовнішнього вигляду контент (пейзажі) або бодіпозитивний контент (бодіпозитивні фотографії тіла, бодіпозитивні цитати, обличчя без макіяжу). В обох експериментах жінки, котрі переглядали контент, який відповідає ідеалам зовнішнього вигляду, повідомили про стан гіршого самоспівчуття та гірших думок про себе, ніж ті, хто переглядав бодіпозитивний або нейтральний щодо зовнішнього вигляду контент.
Жінки, які вже мали щоденний низький рівень співчуття до себе або сильні симптоми розладу харчування, найбільше постраждали від перегляду контенту, який відповідає ідеалам зовнішнього вигляду. І навпаки, перегляд бодіпозитивного контенту підвищив стан співчуття до себе порівняно з переглядом нейтрального щодо зовнішності контенту.
▪▪▪
Зменшення використання соціальних медіа покращує самооцінку в молоді з емоційним стресом
Зменшення використання смартфона в соціальних мережах до однієї години на день може покращити думку про власний зовнішній вигляд і оцінку ваги у молодих людей з емоційним стресом, які активно користуються соціальними мережами, свідчить це дослідження в Psychology of Popular Media.
Дослідники випадковим чином розподілили 220 учасників (віком від 17 до 25 років, які користувалися соціальними мережами принаймні 2 години на день) на дві групи для чотиритижневого дослідження, під час якого вони обмежували використання соціальних мереж до однієї години на день для однієї групи та не обмежували доступ до соціальних мереж для іншої (контрольна група).
Після 4 тижнів втручання група з обмеженим використанням соціальних мереж почувалася краще щодо свого зовнішнього вигляду та ваги порівняно до втручання, тоді як інша група не показала жодних змін. Таким чином, скорочення використання смартфонів у соціальних мережах виглядає як хороший спосіб покращити ставлення молоді до своєї зовнішності та ваги, а також може стати компонентом у профілактиці та лікуванні розладів, пов’язаних із ставленням до власного тіла.
▪▪▪
HVSNS і психічне здоров’я: огляд масштабів
Популярність і використання високовізуальних платформ соціальних мереж (online highly visual social networking site, HVSNS), таких як Facebook, Instagram і Snapchat, зросли в геометричній прогресії за останні роки. Дослідження свідчать про кілька негативних наслідків для психічного здоров’я, включаючи незадоволеність власним тілом, посилення депресії та погіршення самопочуття. Хоча цілеспрямовані превентивні заходи і з’явилися, вони мали неоднозначні результати та відрізнялися за цілями і дизайном.
Було проведено загальний огляд, щоб відобразити існуючі дані, що стосуються втручань, спрямованих на зменшення негативного впливу HVSNS на психологічні результати. У цьому огляді, опублікованому в Psychology of Popular Media, дослідники визначили 39 досліджень, опублікованих між 2011 і 2022 роками, які досліджували, як втручання, розроблені для зменшення негативного впливу використання онлайн-сайтів соціальних мереж, мали вплив на психічне здоров’я.
Більшість досліджень проводилися на дорослих віком до 35 років. Результати показують, що втручання, зосереджені на зниженні впливу високовізуальних платформ соціальних медіа, принесли користь добробуту, але також можуть зменшити соціальні зв’язки. Втручання, зосереджені на програмах підвищення грамотності в соціальних мережах, можуть зменшити залежність. Інші втручання, які застосовували різноманітні психологічні підходи, здавалося, не привели до значних результатів.
Потрібно заохочувати постійний розвиток психологічних програм, спрямованих на мінімізацію негативного впливу HVSNS на психічне здоров’я.
▪▪▪
Як впливає на людину пасивне використання соціальних мереж
Відповідно до цього дослідження, опублікованого в Canadian Journal of Behavioral Science, інтенсивне пасивне використання соціальних мереж може бути пов’язане зі слабким почуттям соціального зв’язку та благополуччя.
У двох дослідженнях, проведених у Сполучених Штатах за участю 226 учасників, дослідники виявили, що пасивна взаємодія з соціальними медіа (перегляд соціальних медіа, але не регулярне розміщення публікацій чи взаємодія через платформу) асоціюється з меншими соціальними зв’язками, нижчим добробутом і вищим стресом.
У третьому, експериментальному дослідженні за участю 160 учасників дослідники попросили учасників активно (10 хвилин) або незначно (5 хвилин) використовувати соціальні медіа та активно чи пасивно взаємодіяти з ними. Результати показали, що інтенсивне використання соціальних медіа негативно вплинуло на почуття соціального зв’язку при пасивному використанні, але позитивне при активному використанні.
▪▪▪
Використання соціальних медіа пов’язане з меншою обізнаністю про тривогу
Соціальні медіа можуть бути не найкращим джерелом для того, щоб дізнатися про тривогу та про те, як її зменшити, свідчить це дослідження в «Психології популярних медіа».
Молоді люди (250 учасників) відповіли на онлайн-опитування, в якому вони повідомили про свої джерела інформації про тривогу, стратегії, які використовують, щоб впоратися з тривогою, а також симптоми і тяжкість тривоги. Дослідники також перевірили знання учасників про тривогу.
Респонденти оцінили Інтернет (наприклад, Вікіпедію, медичні веб-сайти) як джерело інформації, котре найчастіше використовують, за ним ідуть друзі та родина, терапія та соціальні мережі.
Учасники з діагнозом «тривожний розлад» або серйозними симптомами шукали інформацію в соціальних мережах частіше, ніж інші учасники. Серед усіх учасників ті, хто частіше шукав інформацію в соцмережах, продемонстрували нижчі знання про тривожність і частіше повідомляли про використання як адаптивних, так і дезадаптивних стратегій для зменшення тривоги.
І навпаки, користування Інтернетом асоціювалося з глибшими знаннями про тривожність. Ці висновки свідчать про необхідність сприяти поширенню точної інформації про тривожність у соціальних мережах.
РЕЄСТРАЦІЯ ЗАКРИТА.
Важливо знати, що робити, аби зменшити ризик небажаної вагітності або інфекцій, що передаються статевим шляхом, включаючи ВІЛ.
Что нужно знать о таком физиологическом явлении, как вагинальные бели (вагинальный секрет).
Дедлайн – 25 вересня 2024, 12:00
NEUTRINO на нашому SoundCloud.
Как сделать так, чтоб репетитор стал реальной подмогой и позитивом.
Сім нових досліджень у галузі впливу псилоцибіну на організм і його потенційного терапевтичного ефекту.
У складі нашого патібоксу ви отримуєте слинний тест на ВІЛ. Ось детальна інструкція, як цим тестом користуватися.
Ми надамо вам відповідь
протягом трьох робочих днів.